Przecież prowadząc tylko dobre Public Relations nie odniosę sukcesu na rynku

Strategia Public Relations

Strategia Public Relations musi odnosić się do tego, co ma przełożenie w rzeczywistości. Kreując pozytywny wizerunek firmy, która na co dzień nie jest uczciwa wobec swoich klientów na pewno nie uzyskamy zamierzonego efektu.

Odpowiednio skonstruowana strategia Public Relations ma za zadanie dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów i przekonać ich, że warto robić z Tobą interesy. Klienci, którzy ufają Tobie i Twojej firmie nie dość, że będą wracać – będą przekazywali te informacje swoim znajomym, partnerom handlowym. Zobaczysz jak szybko pula Twoich klientów zacznie rosnąć.

Tworzenie profesjonalnych portali internetowych

W związku z Państwa licznymi pytaniami w zakresie projektowania portali internetowych opracowaliśmy dodatkowe materiały na ten temat: Zapytanie o cenę o stworzenie portalu... »

Nowy panel do obsługi poczty on-line

Jest nam bardzo miło poinformować, że już od najbliższego wtorku (18.02.2014) będą Państwo mogli korzystać z nowego panelu poczty na usłudze hosting premium. Odświeżony panel... »

Jakie są korzyści dla firm posiadających portal tematyczny?

Obecny natłok różnych form reklamy powoduje, że traci ona na skuteczności. Aby efektywnie pozyskiwać klientów należy zmienić podejście do sposobu komunikacji z klientem. W związku z tym... »

Lektoring – profesjonalne nagrania

W związku z rozwojem działu produkcji filmów video, dział produkcji udostępnia naszym klientom nową usługę: obsługa lektorska. Dysponujemy własnym bankiem głosów – kobiecych i... »

Multiplatforma miejska w Warszawie

Zakończyliśmy pracę nad wdrożeniem multiplatformy miejskiej dla jednej z dzielnic w Warszawie. Portal, gazeta funkcjonowały będą pod adresem www.haloursynow.pl – zapraszamy do... »
zobacz pozostale »
  • Nasze rozwiązania

  • System zarzadzania www, system zarządzania firmą, portal miejski, system multiplatforma miejska, portal energia, portale tematyczne.
  • idealmedia ar

  • agencja reklamowa: produkcja stron www, portali internetowych systemów webowych, marketing, projektowanie grafiki, foto, video, drukarnia
  • idealmedia press

  • wydawca dzienników internetowych oraz specjalistycznych portali tematycznych
  • idealmedia software

  • produkcja i rowzój oprogramaowania dla firm, systemy klasy ERP
  • Idealmedia Sp. z o.o

  • Dział handlowy
  • kom. 607 124 449
  • kom. 603 077 102
  • idealmedia@idealmedia.pl
  • formularz kontaktowy

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa strony

/ origin

Wydruk pochodzi ze strony: http://idealmedia.pl/faq/marketing/pr/przeciez-prowadzac-tylko-dobre-public-relations-nie-odniose-sukcesu-na-rynku