Czym zajmuje się Public Relations?

Dobra reputacja

Zgodnie z definicją zaproponowaną przez Institute of Public Relations, Public Relations w skrócie PR to „planowane i konsekwentnie realizowanie działania zmierzające do nawiązania i utrzymywania pozytywnych relacji oraz budowania platformy porozumienia pomiędzy organizacją i jej otoczeniem”.

Nie mogą być to zatem jednorazowe zrywy lub spontaniczne reakcje. Wszystkie działania muszą być planowane oraz konsekwentnie wdrażane w życie. Public Relations nie polega na kreowaniu fałszywego wizerunku firmy. Twoi klienci szybko zorientują się, że nie jesteś wobec nich uczciwy i równie szybko przestaną korzystać z usług Twojej firmy.

Jeśli zrozumiesz potrzeby i oczekiwania ludzi otaczających Twoją firmę, będziesz cieszył się dobrą reputacją. A dobrą firmę można zbudować tylko w oparciu o dobrą reputację.

 

Tworzenie profesjonalnych portali internetowych

W związku z Państwa licznymi pytaniami w zakresie projektowania portali internetowych opracowaliśmy dodatkowe materiały na ten temat: Zapytanie o cenę o stworzenie portalu... »

Nowy panel do obsługi poczty on-line

Jest nam bardzo miło poinformować, że już od najbliższego wtorku (18.02.2014) będą Państwo mogli korzystać z nowego panelu poczty na usłudze hosting premium. Odświeżony panel... »

Jakie są korzyści dla firm posiadających portal tematyczny?

Obecny natłok różnych form reklamy powoduje, że traci ona na skuteczności. Aby efektywnie pozyskiwać klientów należy zmienić podejście do sposobu komunikacji z klientem. W związku z tym... »

Lektoring – profesjonalne nagrania

W związku z rozwojem działu produkcji filmów video, dział produkcji udostępnia naszym klientom nową usługę: obsługa lektorska. Dysponujemy własnym bankiem głosów – kobiecych i... »

Multiplatforma miejska w Warszawie

Zakończyliśmy pracę nad wdrożeniem multiplatformy miejskiej dla jednej z dzielnic w Warszawie. Portal, gazeta funkcjonowały będą pod adresem www.haloursynow.pl – zapraszamy do... »
zobacz pozostale »
  • Nasze rozwiązania

  • System zarzadzania www, system zarządzania firmą, portal miejski, system multiplatforma miejska, portal energia, portale tematyczne.
  • idealmedia ar

  • agencja reklamowa: produkcja stron www, portali internetowych systemów webowych, marketing, projektowanie grafiki, foto, video, drukarnia
  • idealmedia press

  • wydawca dzienników internetowych oraz specjalistycznych portali tematycznych
  • idealmedia software

  • produkcja i rowzój oprogramaowania dla firm, systemy klasy ERP
  • Idealmedia Sp. z o.o

  • Dział handlowy
  • kom. 607 124 449
  • kom. 603 077 102
  • idealmedia@idealmedia.pl
  • formularz kontaktowy

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa strony

/ origin

Wydruk pochodzi ze strony: http://idealmedia.pl/faq/marketing/pr/czym-zajmuje-sie-public-relations