Zgodnie z definicją zaproponowaną przez Institute of Public Relations, Public Relations w skrócie PR to „planowane i konsekwentnie realizowanie działania zmierzające do nawiązania i utrzymywania pozytywnych relacji oraz budowania platformy porozumienia pomiędzy organizacją i jej otoczeniem”.
Nie mogą być to zatem jednorazowe zrywy lub spontaniczne reakcje. Wszystkie działania muszą być planowane oraz konsekwentnie wdrażane w życie. Public Relations nie polega na kreowaniu fałszywego wizerunku firmy. Twoi klienci szybko zorientują się, że nie jesteś wobec nich uczciwy i równie szybko przestaną korzystać z usług Twojej firmy.
Jeśli zrozumiesz potrzeby i oczekiwania ludzi otaczających Twoją firmę, będziesz cieszył się dobrą reputacją. A dobrą firmę można zbudować tylko w oparciu o dobrą reputację.
Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa strony
/ origin