wsparcie dla klienta

Serwis i wsparcie Klienta.

Zapewniamy najwyższe standardy obsługi serwisowanej, zarówno w okresie trwania gwarancji jak i w okresie pogwarancyjnym.

W celu zapewnienia i utrzymania wysokiej  jakości usług serwisowych wprowadziliśmy procedury serwisowe, które skracają czas reakcji serwisu oraz usprawniają komunikację z Klientami.

Procedury serwisowe:

Wszystkie zgłoszenia (dla Klientów bez stałych umów serwisowych) dostarczone do piątku każdego tygodnia są realizowane w następnym tygodniu w poniedziałek. Zgłoszenia od Klientów ze stałymi umowami serwisowymi są realizowane zgodnie z terminami zawartymi w umowie.

Zgłoś problem:

Formularz serwisowy, wypełnienie formularza pozwoli zarejestrować Państwa
zgłoszenie w systemie serwisowym oraz umożliwi szybką reakcję serwisu):

Zgłoszenie serwisowe

Przed zgłoszeniem problemu prosimy zapoznać się z bazą wiedzy
(tutaj znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania):

Najczęstsze pytania

Informacje dodatkowe

Warunki gwarancji na nasze usługi

Cennik usług serwisowych

Logowanie do usług:

Tutaj Państwo zalogują się do panelu obsługi poczty przez przeglądarkę internetową - dla usługi Hosting Premium:

Logowanie do poczty Premium (email.idealmedia.pl)

Tutaj Państwo zalogują się do panelu obsługi poczty przez przeglądarkę internetową - dla usługi Hosting Standard:

Logowanie do poczty Standard (poczta.ene.pl)

Tutaj Państwo zalogują się do systemu zarządzania firmą IM ERP (instancja elblag.net): wystawianie faktur vat, crm, projekty, serwis, etc.:

Logowanie do systemu IM ERP on line (instancja elblag.net)

Tworzenie profesjonalnych portali internetowych

W związku z Państwa licznymi pytaniami w zakresie projektowania portali internetowych opracowaliśmy dodatkowe materiały na ten temat: Zapytanie o cenę o stworzenie portalu... »

Nowy panel do obsługi poczty on-line

Jest nam bardzo miło poinformować, że już od najbliższego wtorku (18.02.2014) będą Państwo mogli korzystać z nowego panelu poczty na usłudze hosting premium. Odświeżony panel... »

Jakie są korzyści dla firm posiadających portal tematyczny?

Obecny natłok różnych form reklamy powoduje, że traci ona na skuteczności. Aby efektywnie pozyskiwać klientów należy zmienić podejście do sposobu komunikacji z klientem. W związku z tym... »

Lektoring – profesjonalne nagrania

W związku z rozwojem działu produkcji filmów video, dział produkcji udostępnia naszym klientom nową usługę: obsługa lektorska. Dysponujemy własnym bankiem głosów – kobiecych i... »

Multiplatforma miejska w Warszawie

Zakończyliśmy pracę nad wdrożeniem multiplatformy miejskiej dla jednej z dzielnic w Warszawie. Portal, gazeta funkcjonowały będą pod adresem www.haloursynow.pl – zapraszamy do... »
zobacz pozostale »
  • Nasze rozwiązania

  • System zarzadzania www, system zarządzania firmą, portal miejski, system multiplatforma miejska, portal energia, portale tematyczne.
  • idealmedia ar

  • agencja reklamowa: produkcja stron www, portali internetowych systemów webowych, marketing, projektowanie grafiki, foto, video, drukarnia
  • idealmedia press

  • wydawca dzienników internetowych oraz specjalistycznych portali tematycznych
  • idealmedia software

  • produkcja i rowzój oprogramaowania dla firm, systemy klasy ERP
  • Idealmedia Sp. z o.o

  • Dział handlowy
  • kom. 512 202 999
  • kom. 603 077 102
  • idealmedia@idealmedia.pl
  • formularz kontaktowy

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa strony

/ origin

Wydruk pochodzi ze strony: http://idealmedia.pl/serwis-i-wsparcie/wsparcie-dla-klienta