Ty też powinieneś to wykorzystać!
Na pewno zauważyłeś, jak wiele firm i marek ma swoje profile w tzw. social media. Pewnie zastanawiasz się, co to właściwie daje? Otóż istotą skutecznych działań promocyjnych na portalach społecznościowych jest określenie, jakich Klientów chcemy pozyskać.
To bardzo ważne – na Facebooku czy Twitterze nie będziesz szukał czytelników i przyjaciół. Zupełnie obce osoby mają po prostu zapoznać się z Twoją ofertą i w efekcie – kupić Twój produkt.
Pamiętaj! Zdobycie dużej liczby fanów profilu Twojej firmy nie przekłada się na zwiększenie zysków. Najważniejszym zadaniem jest przekształcenie ich w Klientów!
Wiele firm korzysta z usług mało doświadczonych osób, które ograniczają się jedynie do chwilowego zwiększenia popularności witryny, czy profilu na Facebooku. To nie wystarczy, a już na pewno nie przyniesie Ci pieniędzy.
Duża grupa użytkowników FB automatycznie akceptuje różne zaproszenia i dołącza do grona „fanów”. Zastanów się jednak, czy np. 15-letnia Anna z Zielonej Góry kupi Twój akumulator o wysokiej pojemności? Jasne, że nie. Ale...
...Anna może mieć brata, ojca, wujka, przyjaciela i oni będą już prawdopodobnie zainteresowani Twoim akumulatorem. Dlatego istotą działania profilu firmowego w social mediach jest...
Zaproszenie do dyskusji i wyrobienie w „fanach” przekonania, że współpracują na rzecz marki!
Z badań wynika, że nawet kilkadziesiąt procent osób „lubiących” profil firmy na Facebooku, śledzi dalej jej poczynania i bierze udział np. w konkursach. To znakomite pole do wykorzystania!
Prowadzenie profilu swojej firmy powinieneś jednak powierzyć specjalistom z branży social media. Tu, podobnie jak w innych formach promocji, można łatwo osiągnąć odwrotny efekt i zniszczyć nawet najlepszą markę!
Jeśli chcesz szybko pozyskać nowych Klientów i związać ich ze swoją firmą lub produktem, skontaktuj się z nami. Wspólnie ustalimy plan działania i zagwarantujemy Ci realne efekty!
Pamiętaj, że każdy fan może stać się potencjalnym Klientem! Musisz więc zadbać o jego potrzeby i podtrzymać jego zainteresowanie Twoim produktem. Nie lekceważ siły współczesnych mediów społecznościowych – Twoja firma powinna być ich częścią.
Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa strony
/ origin