badania marketingowe

Planuj - dzięki dokładnym informacjom.

Przygotowanie i przeprowadzenie badania zapotrzebowania na portal internetowy lub multiplatformę miejską.

Przykładowe wdrożenie: Planowana inwestycja miałaby w sobie łączyć bazę firm, bazę bezpłatnych ogłoszeń oraz platformę, na której można byłoby zakupić usługi tworzenia stron www czy oprogramowanie klasy ERP.

Metodyka

Do przeprowadzenia badań proponujemy grupę 250 respondentów.

Badanie CAWI (Computer Assisted Web Interview) jest to technika zbierania danych ilościowych, w której respondent proszony jest o wypełnienie ankiety za pośrednictwem Internetu. Silną stroną tych badań są:

  • najniższy koszt prowadzonych badań w przeliczeniu na jednego respondenta (brak konieczności zatrudniania ankieterów)
  • możliwość umieszczenia w kwestionariuszu elementów graficznych i multimedialnych
  • brak ryzyka wpływu na odpowiedzi przez ankietera
  • bardzo przydatne narzędzie

Badanie CATI (Computer Assisted Telephone Interview) jest to technika zbierania danych ilościowych, polegająca na przeprowadzaniu wywiadów telefonicznych realizowanych przy wsparciu programu komputerowego. Silną stroną tych badań są:

  • stosunkowo niski koszt prowadzonych badań (w przeliczeniu na jedną osobę)
  • możliwość kontroli materiału dzięki prowadzonym nagraniom
  • elastyczność w odniesieniu do terminu i liczby kontaktów z respondentem

Ceny badań

badanie: Badanie CAWI Badanie CATI
Zaprojektowanie i stworzenie scenariusza 3 000 – 4 500 PLN
 
3 000 – 4 500 PLN
 
Przeprowadzenie badania
 
10 – 20 PLN za jeden efektywny wywiad 20 – 30 PLN za jeden efektywny wywiad
Opracowanie wyników
w formie raportu
1 500 – 2 000 PLN
 
1 500 – 2 000 PLN
 
cena netto 7 000 – 12 000 PLN 10 500 – 15 000 PLN

 ceny netto, należy doliczyć podatek 23% VAT.

Tworzenie profesjonalnych portali internetowych

W związku z Państwa licznymi pytaniami w zakresie projektowania portali internetowych opracowaliśmy dodatkowe materiały na ten temat: Zapytanie o cenę o stworzenie portalu... »

Nowy panel do obsługi poczty on-line

Jest nam bardzo miło poinformować, że już od najbliższego wtorku (18.02.2014) będą Państwo mogli korzystać z nowego panelu poczty na usłudze hosting premium. Odświeżony panel... »

Jakie są korzyści dla firm posiadających portal tematyczny?

Obecny natłok różnych form reklamy powoduje, że traci ona na skuteczności. Aby efektywnie pozyskiwać klientów należy zmienić podejście do sposobu komunikacji z klientem. W związku z tym... »

Lektoring – profesjonalne nagrania

W związku z rozwojem działu produkcji filmów video, dział produkcji udostępnia naszym klientom nową usługę: obsługa lektorska. Dysponujemy własnym bankiem głosów – kobiecych i... »

Multiplatforma miejska w Warszawie

Zakończyliśmy pracę nad wdrożeniem multiplatformy miejskiej dla jednej z dzielnic w Warszawie. Portal, gazeta funkcjonowały będą pod adresem www.haloursynow.pl – zapraszamy do... »
zobacz pozostale »
  • Nasze rozwiązania

  • System zarzadzania www, system zarządzania firmą, portal miejski, system multiplatforma miejska, portal energia, portale tematyczne.
  • idealmedia ar

  • agencja reklamowa: produkcja stron www, portali internetowych systemów webowych, marketing, projektowanie grafiki, foto, video, drukarnia
  • idealmedia press

  • wydawca dzienników internetowych oraz specjalistycznych portali tematycznych
  • idealmedia software

  • produkcja i rowzój oprogramaowania dla firm, systemy klasy ERP
  • Idealmedia Sp. z o.o

  • Dział handlowy
  • kom. 512 202 999
  • kom. 603 077 102
  • idealmedia@idealmedia.pl
  • formularz kontaktowy

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa strony

/ origin

Wydruk pochodzi ze strony: http://idealmedia.pl/oferta/marketing/badania-marketingowe