Przykładowe wdrożenie: Planowana inwestycja miałaby w sobie łączyć bazę firm, bazę bezpłatnych ogłoszeń oraz platformę, na której można byłoby zakupić usługi tworzenia stron www czy oprogramowanie klasy ERP.
Do przeprowadzenia badań proponujemy grupę 250 respondentów.
Badanie CAWI (Computer Assisted Web Interview) jest to technika zbierania danych ilościowych, w której respondent proszony jest o wypełnienie ankiety za pośrednictwem Internetu. Silną stroną tych badań są:
Badanie CATI (Computer Assisted Telephone Interview) jest to technika zbierania danych ilościowych, polegająca na przeprowadzaniu wywiadów telefonicznych realizowanych przy wsparciu programu komputerowego. Silną stroną tych badań są:
badanie: | Badanie CAWI | Badanie CATI |
Zaprojektowanie i stworzenie scenariusza | 3 000 – 4 500 PLN |
3 000 – 4 500 PLN |
Przeprowadzenie badania |
10 – 20 PLN za jeden efektywny wywiad | 20 – 30 PLN za jeden efektywny wywiad |
Opracowanie wyników w formie raportu |
1 500 – 2 000 PLN |
1 500 – 2 000 PLN |
cena netto | 7 000 – 12 000 PLN | 10 500 – 15 000 PLN |
ceny netto, należy doliczyć podatek 23% VAT.
Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa strony
/ origin