System zarządzania przedsiębiorstwem.
Producentem systemu IM ERP jest IdealMedia Sp. z o.o.
Przykładowa funkcjonalność systemu IM ERP:
Moduł Produkcji - system IM ERP
- Definiowanie produktów
- Zlecenia produkcyjne na wyroby, półfabrykaty i instalację wyrobów gotowych.
- Rejestracja zużycia surowców.
- Spływ wyrobów gotowych.
- Naliczanie rzeczywistego kosztu wytworzenia na podstawie zużycia materiałów, wykonanej robocizny i rozliczonych usług obcych.
- Monitorowanie odchyleń od normatywnego zużycia materiałów (przy wyłączeniu materiałów pośrednich).
- Raporty: analizy kosztów rzeczywistych, odchyleń zużycia surowców od normy, robót w toku, analiza robocizny w stosunku do normatywu
Moduł magazynu - system IM ERP
- Zarządzanie stanami magazynowymi.
- Obsługa wielu rozproszonych magazynów również wirtualnych.
- Ewidencjonowanie stanów magazynowych (ilość, wartość, lokalizacja).
- Przechowywanie dodatkowych informacji o produkcie (certyfikaty, instrukcje, itp.).
- Definiowanie grup wyrobów.
- Pełna rejestracja obrotów magazynowych przy pomocy pre definiowanych dokumentów magazynowych.
- Przeliczanie jednostek miar (definiowane opakowania zbiorcze).
- Obsługa inwentaryzacji magazynu.
- Integracja z bilansowaniem potrzeb materiałowych (MRP I), minimalnymi stanami logistycznymi.
Moduł Fakturowanie - system IM ERP
- Faktury, faktury zbiorcze, faktury korygujące, proforma, zaliczkowe.
- Faktury eksportowe i unijne.
- Indywidualne wydruki faktur.
- Automatyczne fakturowanie abonamentów.
- Tworzenie indywidualnych ofert dla klientów oraz ofert tematycznych.
- Wsparcie dla sprzedaży internetowej (B2C, B2B) oraz mobilnej (smartphone,
palmtopy).
- Możliwość integracji ze sklepem internetowym.
- Możliwość automatycznego wystawiania dokumentów sprzedaży na podstawie ofert,
całościowo lub częściowo.
- Możliwość integracji z windykacją należności, definiowanie blokad dla klientów
zalegających z zapłatą.
Moduł Sprzedaż- system IM ERP
- Możliwość tworzenia bardzo szczegółowych ofert do jednego lub grupy klientów w oparciu o bazę klientów, pracowników, produktów, usług oraz algorytmy wyznaczania cen.
- Oferty można wzbogacać o takie elementy, jak zdjęcia, specyfikację czy karty produktów, certyfikaty, czy ewentualnie foldery.
- Możliwość tworzenia ofert tematycznych dla grup docelowych.
- Możliwość personalizacji szablonu oferty.
- Możliwość stworzenia specyficznej drogi akceptacji oferty.
- Rozbudowany system nadawania rabatów i promocji.
- Wysyłanie i odbieranie zapytań ofertowych w różnych formatach.
- Automatyzacja odpowiedzi systemu na zapytania ofertowe.
- Możliwość integracji zapytań ofertowych z stroną internetową firmy.
Moduł CRM- system IM ERP
Więcej informacji o systemie IM ERP