Dzięki wprowadzeniu odpowiednich procedur związanych z obsługą Klientów zapewniamy Państwu najwyższy standard obsługi.
Na wszystkie e-maile (zapytania oraz zgłoszenia serwisowe) odpowiadamy w ciągu 24h (przez 365 dni w roku). Jeśli nie otrzymali Państwo odpowiedzi w podanym terminie, oznacza to, że wiadomość od Państwa prawdopodobnie do nas nie dotarła. Prosimy wówczas o kontakt telefoniczny.
Przebieg realizacji zamówienia:
Każdy nasz Klient otrzymuje dostęp do wiedzy naszych specjalistów. Udzielamy nieodpłatnego doradztwa w każdym aspekcie świadczonych przez nas usług.
Każdemu naszemu Klientowi zapewniamy wysokiej jakości opiekę serwisową – gwarancyjną oraz pogwarancyjną. W tym celu przygotowaliśmy dla naszych Klientów:
Dodatkowe informacje o opiece serwisowej znajdą Państwo na stronie: www.serwis.idealmedia.pl
Monitoring jakości świadczonych
usług i obsługi klienta.
W celu usprawniania jakości obsługi klienta prowadzimy
monitoring świadczonych usług – serdecznie zapraszamy do podzielenia się swoja
opinią na temat naszych usług. Dane z ankiety są na bieżąco analizowane, a każda sugestia z Państwa strony wpływa na
poprawę jakości obsługi Klientów.
Ankieta satysfakcji klienta:
Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. Mapa strony
/ origin